torstai 1. syyskuuta 2011

Allu

Ollu kyllä aivan mahtavat pari päivää.
Henkan äitin koira Allu on ollu meil hoidos tiistai illast asti, ja valitettavasti se kyl lähtee jo tänää pois :/
Allu<3 (vaik se siis on TYTTÖ)
Sen kaa on tullu juostuu enemmä ulkon ku normaalisti mä viikolla, koska normaalisti "vahingossa" liimaudun tietokone ruudun eteen tähän mahtavan pehmoselle datauspenkille. Mikä on koitunu mun turmioks jo täs jonkin aikaa :D

Mut eihän sille vaan voi mitää ku ei "jaksa" :D
Mut on siit hyötyyki ku istuu koneel koko ajan, ku ei sitä faces jaksa koko ajan jumii nii sit tulee oikeesti jopa mentyy sinne työkkärin sivuille ettii töitä ja kaikkialt muualt sit ettii kämppää, normaalisti en siis ikinä tee sitä :D

Mut joo nyt taas saa riittää tää paskan lätinä ja mä lähen kahvikupposen ja mieheekkeen kanssa nauttimaan raittiista ilmasta filtterin läpi.

-kisses Ef-

maanantai 29. elokuuta 2011

Nothing

Niiku jo otsikko kertoo et ei mitään, kuvastaa tällä hetkel mun elämää, koska mitään ei oikeesti oo tapahtunu.
Oon vaan ollu ja möllöttäny, mitään konkreettista ei oo tapahtunu, jonka taki blogi oli hiljaa parisen viikkoo.

Tai tapahtuhan tossa pari vkl sit jotain, käväsin peijakses mutta se nyt on taas niit asioita mistä en tänne sen enempää kirjottelekaan.

Hankintoja on tullu tai siis oon lähinnä saanu kavereilta kaikkee...
Viimesimpänä Siniltä saatu vyötärökorsetti.
Jonka kuvaa bloggeri ei nyt sit tietenkään anna lisää.
Ja sit miehekkeen äiti toi mulle Bulgariast (vai missä se sit olikin) topin, IHANAN ruusun tuoksusen saippuan ja lilan kynsilakan. Mitähän mä sillä lakallakaan viel teen ku eihän mul oo kynsiä :D

OmNomNom
Jotain NIIIIN huippu hyvää, ja Henkan mukaan kuulemma hiukka liian tulista :D
Spagettii, Chilitonnikalaa, Sipulii ja Chili-Tomaatti murskaa/sosetta. Mitä lie.

Tota vois tehä nytkin ku on viel 1 purkki tunaa ja sipalii on mut ei oo tomattii sose juttu hommaa.. ja eihän siit riittäs ku mulle ruokaa ja miehekekki pitäs ruokkia :D

Mutta joo tänää tuli sit tälläne ei niin mitään asiaa/järkeä postaus mut entäs sit ;)

Oon muuten ajatellu tehän jonkin sortin video postauksen mut en millään keksi aihetta,
EHDOTUKSIA ? :))

-Kisses ef-

torstai 11. elokuuta 2011

CrossFire

Tuli tuossa sit lähettyy eilen Gretan kaa kattoo hikoilevia ja lihaksikkaita palomiehiä, CrossFire PM kisoihin, Helsinkiin rautatientorille.




Päästii Hesaan ja saman tienhän me mentii käymään aseman ala-alepas, hakee kaljaa :D
Siitä sit torille, mistä "lennettiin" ulos ku ei siel alueel saanu juoda.
Bisset sit vaan naamaa ja takas katteleen.







Sit alko jo liikaa kurkkua kuivaan nii suunnattiin kaisaniemen puistoon juomaan muutamat oluset pois.




Sit takas torille kattoon palkintojen jako.

4.Sija
Loviisa Fire & Security



3.Sija
Keski-Uudenmaan pelastuslaitos


2.Sija
Stadin haastajat, Helsingin pelastuslaitos


1.Sija
Team Intersport Forum, Helsingin pelastuslaitos


sielt sit siihen anamrillon edessä olevaan ihme "puistoon" mikä ikinä lieneekään, kaljat piois ja himaan :D







Eipä tullu ite oltuu kameran edessä eilen, muttä tänään sit saattaa sekin korjaantua, ku mennään Gretan kaa kuvauksiin jpääs :) 
Mut siit lisää huomen


kisses
Ef-