torstai 9. joulukuuta 2010

Fuuuuuuck !!!!

Ja mä ku luulin et oon kuses rahojen kaa... Noh en nyt ihan näköjään. 
Tänää tuli maailman ihanin kirje Opistolt...

"ERONNEEKSI KATSOMINEN/ MUN NIMI"

Asia: Otavan Opiston Aikuilukiolinjan opiskelija MINUN opintosuoritukset ovat olleet puuttellisia koko opiskeluajan. Viimeisen puolen vuoden aikana hänellä ei ole yhtään kurssisuoritusta.

BLAABLAA

Päätös: MINÄ katsotaan eronneeksi em. suiden vuoksi 26.11.2010

Nyt jos koskaa oon kuses. Mutsi ei muutenkaan tykkää ku oon näin paljon himas ja nyt sit viel tääkin tähän päälle... Mitänköhän tänki pystyy kertoo silleen et se ei saa himmeet raivokohtaust tai heitä mua pihalle niiku yleensä ku kusen asiat.

No se on nyt so long Otava, ainakin siks aikaa ku saan haettuu mun kamat sielt pois ja kyl mun on aivan pakko mennä käymää siel viel, en mä vaan voi kadota sielt ainakaan ennen ku oon päässy selvittää varsinkin TARUN kaa asiat selviks. Ja muutenkin tulee ikävä niit kaikkii ihmisii siel ja niit bileit ja sekoiluit tän kolmen vuoden aikan :)










Gonna Miss You All ! <3

Next onki sit pelkkii kuvii vuosilt nakki ja muusi <3

Ciao For Now <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti