keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Seköpää?

Saa kuulla et on sekopää ku sai vihdoin varattua ajan "korville"
Pakkohan se oli varaa se ku ei nää ajatukset mua kauaa enää "sääli", siltä se ainakin tuntuu.

Eli siis nyt kaikille tiedoks et oon sit vissii asennevammanen, masentunu ja itsetuhonen.
Näin nyt alkuun ainakin... kattoo mitä muit puolii ihmiset alkaa must löytää.
Sekin on yksi syy minkä takia en oo tänne kirjotellu tos yhes vaihees pahemmin on juuri tämä koska ajatukset vetää mua koko ajan vaan alemmas, olo on yksinäisempi ku koskaan.

Vuodatan verta. Kyyneleet on kuivunu. En tunne sympatiaa, en sääliä. Oonko kadottanu mun arvostuksen ihmisiin? Oonks mä onnistunu kuolettaa mun tunteen näin pahasti et työnnän vaa kaikki jotka on mulle joskus merkannu paljon nii pois mun elämästä. Pilaan välit niihin jotka välittää, vaan koska en haluu et mua sattuu.

Noin sainhan mä ees osan tosta jo ulos.

Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä






Päivä 11: kuva lempijuomasi
Ef- <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti