maanantai 29. elokuuta 2011

Nothing

Niiku jo otsikko kertoo et ei mitään, kuvastaa tällä hetkel mun elämää, koska mitään ei oikeesti oo tapahtunu.
Oon vaan ollu ja möllöttäny, mitään konkreettista ei oo tapahtunu, jonka taki blogi oli hiljaa parisen viikkoo.

Tai tapahtuhan tossa pari vkl sit jotain, käväsin peijakses mutta se nyt on taas niit asioita mistä en tänne sen enempää kirjottelekaan.

Hankintoja on tullu tai siis oon lähinnä saanu kavereilta kaikkee...
Viimesimpänä Siniltä saatu vyötärökorsetti.
Jonka kuvaa bloggeri ei nyt sit tietenkään anna lisää.
Ja sit miehekkeen äiti toi mulle Bulgariast (vai missä se sit olikin) topin, IHANAN ruusun tuoksusen saippuan ja lilan kynsilakan. Mitähän mä sillä lakallakaan viel teen ku eihän mul oo kynsiä :D

OmNomNom
Jotain NIIIIN huippu hyvää, ja Henkan mukaan kuulemma hiukka liian tulista :D
Spagettii, Chilitonnikalaa, Sipulii ja Chili-Tomaatti murskaa/sosetta. Mitä lie.

Tota vois tehä nytkin ku on viel 1 purkki tunaa ja sipalii on mut ei oo tomattii sose juttu hommaa.. ja eihän siit riittäs ku mulle ruokaa ja miehekekki pitäs ruokkia :D

Mutta joo tänää tuli sit tälläne ei niin mitään asiaa/järkeä postaus mut entäs sit ;)

Oon muuten ajatellu tehän jonkin sortin video postauksen mut en millään keksi aihetta,
EHDOTUKSIA ? :))

-Kisses ef-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti