torstai 4. marraskuuta 2010

aaah !

Voi nam mikä päivä :)
Vähä jälkee 10 herätys ja sit aamupalaa... puuroo<3 njam !
Sit vatsoi, selkii ja punnerruksii :) (must on tullu kuntoiluhullu) sit koiran kaa joku reilu puolentunnin lenkki :) Hitto et olin kuollu sen jälkeen... Mä oon siis aina tienny et mul on paska kunto mut et noin paska, olin meinää henkihievereis sen juoksemisen takii...
Sit to the tietokoneelle, ja ihanaa kommenttii from my pensylvania-boy, (nykyään khyll Vaasa-boy<3)
Ja siin sit meni sellanen 2-3h :D Sit taas juokseen koiran kaa joku 30min juoksuu ja sit systerille kahville siel jumitin varmaa pari tuntii :D *hups*
Sielt taas purtsin kautta kotiin ja taas kuolema iskee...

En tajuu mikä ihme kuntoiluhimo muhun on nyt iskeny, kai se johtuu siit ku vaaka näyttää päivä päivält vähemmän ! <3 ja se skarppaa vaan saamaan itteensä kesäkuntoon jos se vihdoin onnistuis ja pitäs tavotteena sen 2011 eikä 2111 :DD
Huomen se ois sit Marin kaa ilmaseen Zumbaan ! Can't wait !!! Oon oottanu tota zumbaa jo viime sunnuntaista asti, krapula hävis hyvin äkki ku Mari soitti et ens pe ois tällänen ! 
Kai sitä sit taas tulee herättyy ennen 10 et kerkee lenkille ja hoitaa noi muut hulluudet :) ja sit viel jutella J:n kaa :)
Miten joku ihminen saa ut TAAS näin sekasin ! Sama oli vuos sit ku juttelin sen kaa ekaa kertaa...

Hmmm, Se ois sit Lauantain reissuun Loden kaa, minne se kohdistuu on iso kysymysmerkki :D Oishan se kiva tietää et mitä varaa mukaan ku lähetään ;)

Mut joo lisää tulee viimestään reissun jälkeen ;)
_kisses_

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti