tiistai 30. marraskuuta 2010

voi ku ystävät on ihanii...

Oli joo taas ihan jees kuulla ku ihminen jonka pitäs olla mun paras kaveri ja tietää et en meikkaa ja pukeudu niiku hänen mielest "normaalit" ihmiset...

Käytiin eilen kahvin mä, Mari, Kaba ja Tobe, ja käytiin läpi vkl tapahtumii...
Nii sit Mari vaan heittää et "Onks ne sun HIRVEET kuvat sit päivält ku menit stadii?!"
Olin vähän mitäs helvettii, jos ne on hirveet nii onko se pakko sanoo noin nätisti...
On ihanaa ku mulle tärkee ihmine (vaihteeks) saa fiiliksen nii vitun alas,
vaik omast mielest ylläri näytin hyvält :D Et ei siin mitää ja sekin et tuun aina olee tälläne niitten mieles hirveen erilainen...
Ihmettelen vaan et mikäs nyt yht.äkkii mun tyylis on vikan, ei siin tähänkään asti oo ollu mitään valittamista, tai ainakaa ne ei oo sitä äänee sanonu...

Täs muutama kuva pe illalt ku mentiin teini helvettiin ja sen illan IHANAST naamast <3


(ja joo tiiän oon ihan äly valkone ^^ )

Ja sit muutama perään lauantain hesa lookist,
(sen oli vähän pakko olla easy ku ei ne nössykät ois mua muuten sisää ottanu :D )





Mutta siis siin on taas joillekkin nähtävää ja kauhisteltavaa :D
Ja joo tiiän molemmissa meikeis on paranneltavaa mut eipä tuo nyt siihen hätään mua haitannu.
(2 kuvis huomasin vast nyt et noi valkoset rajat huulten ympäril on ihan liian vaaleet enkä oon blendannu niit kunnol ) :/

_kisses_

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti